středa 13. ledna 2016

Pohled zpět na rok 2015


Pokud bych se měl ohlédnout za rokem 2015, tak se spousta věcí podařila nad moje očekávání. Tady jsem sepsal pár bodů, které jsou podle mě nejdůležitější.





  • Pracovně se rok 2015 moc povedl. Dělal jsem na zajímavých projektech a lidi, které jsem potkal mi toho moc dali. 
  • Vyškolil jsem dalších 128 podnikatelů a 34 markeťáků firem a přednášel jsem na zajímavých akcích. 
  • Nabral jsem mnoho zkušeností jak v osobním rozvoji, tak i v lepším chápání potřeb klientů.
  • Byl jsem stručnější v komunikaci a to mi následně zvedlo výkonnost. 
  • Vše si nyní více zapisuji, dělám myšlenkové mapy a hodně si maluju do bloků od Papelote.
  • Rychle jsem se naučit networkovat, až mě to samotného překvapilo. 
  • Potkával jsem velmi zajímavé lidi z různých kruhů a koutů světa. 
  • O Facebook a Instagram Ads toho vím zase o něco více a naučil se tolik, že to byl i studijní rok. Ale na rozdíl od vysoké školy mě to bavilo.
  • Hlavně v listopadu a prosinci bylo tolik věcí, reklam, klientů a školení, že jsem zapomněl přidávat články na blog.
  • Rozloučil jsem se s klienty, kteří se nechovali fér a nebavilo mě se s nimi hádat o splatnostech faktur.

No a co pro rok 2016? Vyhrnout si rukávy a hurá do práce, bude to jízda a kdo se mnou pojede, bude moc rád.

Žádné komentáře:

Okomentovat