úterý 3. března 2015

Nastavení multi-produktové reklamy na Facebooku

Marketing na Facebooku

Jak jsem napsal v jednom z minulých článku, tak Facebook povolil v Power editoru možnost multi-produktových reklam. Dnes si ukážeme, kde je najdeme a jak se nastavují.





Multi-produktové reklamy jsou přístupné pouze v Power editoru, takže na otázku, kde je naleznete, jsem odpověděl.
Power editor se nachází ve správci reklam v levé části. Mějte na paměti, že funkční Power editor je pouze v prohlížeči Google Chrome. Pokud to s reklamou na Facebooku myslíte vážně, doporočuji nainstalovat.

Multi-produktovou reklamu nastavíte prozatím pouze v tomto nástroji (pokud tedy nevyužíváte aplikací třetích stran). 

Poté, co si v něm nastavíte název kampaně (vyplníte příslušné parametry) a sady reklam (rozpočet, cenu za proklik, okruh uživatelů) se můžeme pustit do nastavení multi-produktové reklamy

Nejdříve musíte vytvořit novou reklamu (zelené obdelníkové tlačítko s pluskem vlevo)




 Následovně přiřadíte ke kampani a sadě reklam, které jste vytvořili (popřípadě vytvoříte nové)



Potom musíte zvolit Facebook Page (pokud spravujete jen jednu, máte to jednoduší)



Multi-produktová reklama je o více produktech, takže v nabídce zvolte více obrázků a odkazů v jedné reklamě. Reklamu doplňte o text, který se bude zobrazovat jako hlavní sdělení reklamy nad produkty. 



Nyní vyplníte cílovou url, titulek, popis reklamy a doplníte ji o obrázek (nebo vám jej Facebook vytáhne z cílové url). Obrázek by měl mít 600x600 pixelů. Tento krok můžete opakovat až pětkrát, jelikož to je maximální počet obrázků a linků v multi-produktové reklamě.



Doplníte reklamu o url, kterou chcete propagovat. 



A v neposlední řadě, můžete přidat měřící pixely pokud sledujete konverze, přidání do košíku nebo registrace na webu.




Pak už jen nahrajete změny a počkáte na schválení kampaně.



A máme hotovo. Velmi zjednodušeně jsme si řekli něco o nastavení. 
Chcete-li  vidět jak těchto reklam využít v praxi. Jak na další nastavení, práci s Power editorem, doporučím přijít na mé školení. Získáte tak jiný pohled na reklamu na Facebooku. Zjistíte, že vydělává a že vůči ostatním marketingovým kanálům je velmi levná.

Žádné komentáře:

Okomentovat