Jak jsem napsal v jednom z minulých článku, tak Facebook povolil v Power editoru možnost multi-produktových reklam. Dnes si ukážeme, kde je najdeme a jak se nastavují.
Multi-produktové reklamy jsou přístupné pouze v Power editoru, takže na otázku, kde je naleznete, jsem odpověděl.
Multi-produktovou reklamu nastavíte prozatím pouze v tomto nástroji (pokud tedy nevyužíváte aplikací třetích stran).
Potom musíte zvolit Facebook Page (pokud spravujete jen jednu, máte to jednoduší)
Multi-produktová reklama je o více produktech, takže v nabídce zvolte více obrázků a odkazů v jedné reklamě. Reklamu doplňte o text, který se bude zobrazovat jako hlavní sdělení reklamy nad produkty.
Nyní vyplníte cílovou url, titulek, popis reklamy a doplníte ji o obrázek (nebo vám jej Facebook vytáhne z cílové url). Obrázek by měl mít 600x600 pixelů. Tento krok můžete opakovat až pětkrát, jelikož to je maximální počet obrázků a linků v multi-produktové reklamě.
Doplníte reklamu o url, kterou chcete propagovat.
A v neposlední řadě, můžete přidat měřící pixely pokud sledujete konverze, přidání do košíku nebo registrace na webu.
Pak už jen nahrajete změny a počkáte na schválení kampaně.
A máme hotovo. Velmi zjednodušeně jsme si řekli něco o nastavení.
Chcete-li vidět jak těchto reklam využít v praxi. Jak na další nastavení, práci s Power editorem, doporučím přijít na mé školení. Získáte tak jiný pohled na reklamu na Facebooku. Zjistíte, že vydělává a že vůči ostatním marketingovým kanálům je velmi levná.
Žádné komentáře:
Okomentovat