Máte navštěvovaný web a chcete oslovit návštěvníky, kteří opustili vaše stránky? Využijte remarketing na Facebooku. Projdeme si krok po kroku základní nastavení.
Realita je taková, že zákazník zpravidla nenakoupí napoprvé. Pokud se jedná o rychloobrátkové zboží možná, ale jinak se musí rozhodovat a trvá mu to déle. Lasem na zákazníka, který odešel pryč z webu je remarketing. Pokud znáte Adwords nebo Sklik, které remarketing také obsahují, víte o čem mluvím, ale...NA FACEBOOKU JE TO MNOHEM LEPŠÍ. Díky Facebooku můžete zobrazit reklamu vašim návštěvníkům tam, kde tráví mnoho času. Zeď na Facebooku mezi příspěvky svých přátel- to je to místo. Výhodou této nativní reklamy je větší CTR a rozhodně cena v porovnání s Adwords nebo Sklik.
Co je k tomu potřeba? Mít pixel. Abyste mohli začít zobrazovat remarketingovou reklamu, je potřeba v rozhraní Facebooku vytvořit správný pixel, ten pak vložíte na všechny nebo některé stránky svého webu.
1. Přejděte na stránku Správce reklam a v menu vyberte Cílové skupiny.
2. Klikněte na tlačítko Vytvořit okruh uživatelů a poté Vlastní okruh uživatelů.
3. Z nabídky vyberte Webový provoz.
4. Vyplňte formulář a klikněte na Vytvořit okruh uživatelů.
5. Nyní jste vytvořili nové publikum, které se objeví v tabulce. Zatím je prázdné, jelikož se teprve začíná sbírat.
6. Jakmile se vám objeví u publika nápis Připraveno, znamená to, že mu můžete z vesela zobrazit reklamu.
A jsme u konce, samozřejmě v základu. O dalších pokročilejších nastavení remarketingu někdy příště. Tak a teď si vytvořte a spusťte reklamu, která se zobrazí všem návštěvníkům vašich stránek.
Žádné komentáře:
Okomentovat