Ten totiž umožňuje vytvořit v reklamním účtu okruh uživatelů právě z vaší databáze, na který budete později cílit kampaň. O tom, jak si vytvořit vlastní okruh uživatelů z mailů je popsáno ZDE.
Co je k tomu potřeba?
Na konci procesu se spárují jen a pouze ty adresy ve vaší databázi, které se shodují s e-mailem zadaným uživatelem na Facebooku (Facebook ID). Ze zmíněných 100 tisíc adres se mi nakonec spárovalo 67 tisíc z nich. Tím pádem cílíte na ty uživatele, kteří vás znají, něco u vás již zakoupili, a tací vás zajímají nejvíce.
Málá případovka se hodí vždy
Co bylo cílem?
• Reference (ať jsou to cestovní portály nebo cestovní kanceláře)
• Cena (je jedním z faktorů, který zohledňuje každá věková skupina)
• Lokalita
Díky tomu, že jsem oslovoval kontakty z databáze jsem první dva faktory eliminoval. Oslovení uživatelé již na Slevotéce nakoupili, takže referenci mají. A cena pobytů nebo zájezdů, které klient nabízí je velmi atraktivní.
Pro zacílení reklamy bylo zvoleno publikum spárovaných e-mailových kontaktů. Druhá sada reklam cílila na 1 % Lookalike Audience.
Výsledky
Kliknutí na web: 3 307
Jedinečné CTR: 7,78%
Průměrná cena za klik: 4,87 CZK
Konverze: 205 403 CZK
ROI: 1 274,6 %
PNO: 7,85 %
Z tohoto "testu" nakonec vzešla velmi zajímavá kampaň, kterou jsem po úpravě využil i v dalším období. Remarketingové kampaně na Facebooku mají velký přínos pro celkovou efektivitu marketingu na Facebooku.
Malá poznámka na závěr. Zodpovědnost za zacházení s osobními daty přenechává Facebook na inzerentovi.
Žádné komentáře:
Okomentovat