pondělí 23. února 2015

Multi-produktová reklama ve správci reklam Facebook

Multiproduktová reklama na Facebooku
Facebook zase popustil uzdu veřejnosti a povolil multi-produktovou reklamou v Power editoru.
Multi-produktová reklama = jedna reklama, více produktů.




Multi-produktová reklama je již dostupná v Power editoru a v další etapě můžeme čekat dynamický retargeting (dynamická produktová reklama). Pro uživatele to znamená jediné, uvidí více produktových reklam a bude se tak přes Facebook o mnoho víc nakupovat
Tato forma reklamních kampaní není žádnou převratnou novinkou, jen nebyla povolena běžnému inzerentovi. Pokud jste jí chtěli využívat, museli jste na ni přes síť partnerských firem. Vidím to jako velké pozitivum, že můžeme využít multi-produktovou reklamu bez placení třetí straně. A v rukou šikovného specialisty, který plně využije jejich potenciál se prodej přes Facebook navýší (platí hlavně pro e-shopy).

Multiproduktová reklama facebook

Proč je to tak bezva? Protože do multi-produktové reklamy můžeme umístit v rámci jediného inzerátu až pět položek. Facebook zobrazí vždy tři a díky tomu, že je v ČR objevuje tato reklama ojediněle, bude poutat zájem a to jde ruku v ruce s vyšším CTR. Každá z položek má vlastní fotku, titulek s popiskem a hlavně link na cílovou url adresu. Proto je to tak zajímavé. Inzerujte různé druhy zboží, služby, příběh v jediném inzerátu. Dle mého na ni budeme narážet čím dál více.

Žádné komentáře:

Okomentovat