pondělí 9. ledna 2017

Case Study: Předvánoční soutěž s Křejčovstvím Vývoj

Na začátek roku 2017 jsem nechtěl jako ostatní vytahovat predikce o tom, co se vše bude na Facebooku v tomto roce dít. Je totiž zcela jasné, že pokud bude Facebook pokračovat v nastavených cílech a bude je plnit, znamená to pouze jedno - že změn bude hromada.


Koncem roku jsem realizoval na Facebooku pro mého dlouholetého kamaráda Pavla soutěž o oblek na míru v hodnotě 15.990 Kč a další dílčí ceny.
Krejčovství Vývoj je firma plná historie a působí zde již 85 let. Pokud se zeptáte vašich babiček nebo dědečků, budou určitě vědět. Více to tomto podniku se dozvíte zde.


Zadání klienta:

  • propagace a oživení značky
  • refresh databáze klientů a nové kontakty
A v neposlední řadě si kluci také chtěli vyzkoušet marketing na Facebooku a že pro ně může mít smysl.

Cílení:

  • Muži 21-55 let (zaměstnaní, managerské pozice, obleky nosí takřka denně)
  • Praha + okruh dalších 80 Km (jelikož má Vývoj v Praze svou "výkladní stříňů" a snaží se jí touto formou také propagovat)

Výsledky:

  • délka 1 měsíc
  • 5785 prokliků na web
  • 2514 registrací a kontaktů z placené Facebook reklamy
  • 131 registrací pomocí Facebook profilu
  • konverzní poměr: 46% (ano, téměř každý druhý se po prokliku zaregistroval)
  • Cena za proklik: 2,6 CZK
A pak, že to nejde!

facebook reklama_čestmír stejný
ukázková kreativa


Pokud chcete být vidět, podpořit značku nebo je potřeba získat návštěvníky na web, Facebook je dobrá volba. 

Rád vás uvidím na mém školení sociálních sítí a Facebook marketingu.

Po mém školení budete schopni zvládnout naplno aktuální možnosti reklamy na Facebooku, včetně remarketingu, vytvářet vlastní publika, konverzní pixely, optimalizovat reklamu a mnoho dalšího.



Žádné komentáře:

Okomentovat