Facebook Pixel a jeho jednotlivé eventy už nějaký čas sledují aktivitu každého návštěvníka. Nyní ale můžete oslovovat návštěvníky prostřednictvím daleko přesnějších atributů.
Facebook nyní přichází s rozšířením Website Custom Audiences ve verzi 3, který pojmenoval Enhanced Website Custom Audiences.
Díky tomuto WCA3 můžete reklamy cílit daleko přesněji a tudíž i efektivněji. To dělá marketing na Facebooku zase o něco lepší.
Například si můžete vytvořit event, kde si vyfiltrujete všechny lidi za posledních 180 dní, kteří u vás minimálně nakupují a tyto uživatele v následném cílení vyloučit. Nebo vyloučit všechny uživatele, kteří na vašich stránkách tráví minimum času.
Pokud chcete využít WCA ve verzi 3, je nutnost mít na webu nastavené tyto eventy:
▪ ViewContent – uživatel otevře detaily produktu
▪ Search – uživatel použije vyhledávání
▪ AddToCart – měří vložení do košíku
▪ AddToWishList – měří vložení na wishlist
▪ InitiateCheckout – měří zahájení platbního procesu
▪ AddPaymentInfo – měří pokud se vyplnění platební údaje
▪ Purchase – měří dokončené nákupy
▪ Lead – měří přihlášení k trialu, odběru novinek nebo odeslání kontaktních údajů
▪ CompleteRegistration – měří dokončení registrace
Nyní třeba můžete vyloučit uživatele, co:
▪ navštívili stránku jen jednou za posledních X dní
▪ provedli jen jeden nákup za posledních 1-180 dní
▪ utratili za poslední měsíc méně než 200,- Kč
Tyto funkce najdete při výběru Vlastních kombinací při vytváření vašich publik. Následně zvolíte, jestli chcete využít URL nebo jeden z vložených eventů v kódu na vašem webu.
V mém případě jsem vytvořil publikum pro uživatele, kteří u mně nakoupili za posledních 30 dní za více než 200 Kč. Použil jsem proto výchozí event Purchase a jeho další rozšíření o hodnotu.
Nově můžeme rozlišovat návštěvnost z mobilu a specifikovat danou mobilní platformu (iOS, Android, ostatní).
V rámci jednoho reklamního účtu lze vytvořit až 20 publik, ale předpokládám, že po odladění a otestování se počet zvedne.
Facebook nyní přichází s rozšířením Website Custom Audiences ve verzi 3, který pojmenoval Enhanced Website Custom Audiences.
Díky tomuto WCA3 můžete reklamy cílit daleko přesněji a tudíž i efektivněji. To dělá marketing na Facebooku zase o něco lepší.
Například si můžete vytvořit event, kde si vyfiltrujete všechny lidi za posledních 180 dní, kteří u vás minimálně nakupují a tyto uživatele v následném cílení vyloučit. Nebo vyloučit všechny uživatele, kteří na vašich stránkách tráví minimum času.
Pokud chcete využít WCA ve verzi 3, je nutnost mít na webu nastavené tyto eventy:
▪ ViewContent – uživatel otevře detaily produktu
▪ Search – uživatel použije vyhledávání
▪ AddToCart – měří vložení do košíku
▪ AddToWishList – měří vložení na wishlist
▪ InitiateCheckout – měří zahájení platbního procesu
▪ AddPaymentInfo – měří pokud se vyplnění platební údaje
▪ Purchase – měří dokončené nákupy
▪ Lead – měří přihlášení k trialu, odběru novinek nebo odeslání kontaktních údajů
▪ CompleteRegistration – měří dokončení registrace
Nyní třeba můžete vyloučit uživatele, co:
▪ navštívili stránku jen jednou za posledních X dní
▪ provedli jen jeden nákup za posledních 1-180 dní
▪ utratili za poslední měsíc méně než 200,- Kč
Tyto funkce najdete při výběru Vlastních kombinací při vytváření vašich publik. Následně zvolíte, jestli chcete využít URL nebo jeden z vložených eventů v kódu na vašem webu.
V mém případě jsem vytvořil publikum pro uživatele, kteří u mně nakoupili za posledních 30 dní za více než 200 Kč. Použil jsem proto výchozí event Purchase a jeho další rozšíření o hodnotu.
Příklad nastavení vlastních publik |
Nově můžeme rozlišovat návštěvnost z mobilu a specifikovat danou mobilní platformu (iOS, Android, ostatní).
V rámci jednoho reklamního účtu lze vytvořit až 20 publik, ale předpokládám, že po odladění a otestování se počet zvedne.
Žádné komentáře:
Okomentovat